Prisma Matrix

Info-point pentru informarea angajaților și preluarea cererilor acestora

Prisma Matrix este un System all-in-one built-in device (software & info-point) ce permite companiilor cu un număr mare de angajați sau cu angajați care nu au acces la PC și e-mail să asigure în timp real accesul lor la informații și să le ofere posibilitatea de a face solicitări de emitere diverse tipuri de documente prin intermediul sistemului digital signage interactiv.

Prisma Matrix – Digitalizare procese HR

> Eficientizarea și îmbunătățirea relației dintre angajați și departamentul de resurse umane (HR). Se reduce mult din timpul de așteptare la HR pentru a obține o adeverință sau orice alt act.

> Creșterea timpului de răspuns și eficientizarea operațiunilor. Info pointul dispus cu touchscreen și scanner permite angajaților posibilitatea de a-și verifica zilele de concediu, de a redacta și înainta adeverințe de învoire, de a solicita diverse documente și informații.

> Oferă angajaților fără laptop / PC acces secvențial la informații și fișiere existente în rețeaua internă și la alte aplicații online.

> Partajarea Display-ului pe zone de interes cu informații pentru fiecare angajat în funcție de departamentul din care face parte.

> Ușor de utilizat de către angajații cu un nivel de cunoștințe IT limitate.

Administrare solicitări angajați:

Utilizatorul prin introducerea datelor de identificare sau scanare badge vor putea să vizualizeze informații de interes personal și să facă solicitări către diverse departamente.

> Disponibilitate zile de concediu.

> Vizualizare rezultate individuale. Permite angajaților să-și vizualizeze ușor și covenabil rezultate specifice – pe departament, individual, echipă, fabrică.

> Ușurință și flexibilitate mărită pentru obținerea și emiterea de învoiri, zile libere – concedii, diverse adeverințe pentru diferite nevoi (primărie, spital, școala, etc.)

Digital signage

  • Mențineți angajații informați afișând campanii de siguranță și informații de instruire.
  • Sporiți eficiența și motivați angajații oferind informații, statistici de producție și KPI. Afișați gradul de realizare a targetelor din volumul de muncă setat, evoluția lucrului pe fiecare zi, informări evenimente, cronometre, leaduri generate, alarme, notificări etc.
  • Facilitați interacțiunea angajaților cu informații de interes dedicate. Aceștia prin intermediul ecranelor touchscreen pot selecta, deschide, căuta și vizualiza diverse tipuri de fișiere specifice departamentelor din care fac parte.
  • Informații de interes general precum: angajatul săptămânii, produsul lunii, nivelul de îndeplinire a obiectivelor versus cel propus etc.
  • Licență soft
  • Carcasă Inox satinat
  • Profil decorativ aluminiu
  • Ecran touch 32 inch (poate fi dotat cu 2 monitoare touchscreen spate în spate)
  • Alimentare TV, HDMI, USB Touch
  • Personalizări în funcție de specificul de business al companiei