Școala românească are nevoie să progreseze și să se adapteze noilor provocări. Să accepte că, mai ales după schimbările impuse de pandemia de coronavirus, tehnologia este o parte esențială a procesului educațional. Lecțiile online și comunicarea digitală între elevi și dascălii lor au devenit normalul acestei perioade și, chiar după revenirea copiilor și cadrelor didactice în sălile de clasă, vor rămâne o parte importantă a metodelor de predare, învățare și evaluare.

Noi, la Quartz Matrix, am înțeles nevoia acestei reorientări spre educație digitală. Prin Divizia educațională NextClass ne implicăm activ în facilitarea accesului elevilor și profesorilor la tehnologia modernă.

Pentru aceasta:

  • investim în dezvoltarea de echipamente și soluții moderne care să susțină și să amplifice activitatea de creare de conținut digital;
  • ne implicăm în instruirea profesorilor pentru a folosi tehnologia în activitatea didactică. Pentru aceasta, am creat la Iași un centru de formare în învățământ digital pentru cadrele didactice și personalul IT. Peste 700 de profesori au participat până acum la cursurile organizate de Quartz Matrix;
  • specialiștii Diviziei educaționale NextClass oferă consultanța și suportul necesare în dezvoltarea proiectelor de dotare a școlilor cu tehnologie modernă.
  • am realizat primul laborator fonetic digital fabricat în România pentru învățarea limbilor străine – ProLang. Realizat prin departamentul propriu de cercetare-dezvoltare, noua versiune a laboratorului a obținut, în 2017, premiul de excelență CNIV pentru implementarea și promovarea tehnologiilor moderne în educație și cercetare.

Toate acestea reprezintă felul nostru de a contribui activ la progresul școlii românești în educație digitală.

Participăm la reclădirea pe principii moderne a unui sistem cu rădăcini puternice și rezultate apreciate peste tot în lume.