Aplicație software pentru optimizarea proceselor de recepție și livrare a mărfurilor

Aplicația CronoLogistik vă permite să planificați și să monitorizați toate transporturile de marfă efectuate în compania dumneavoastră. Monitorizați fiecare livrare și creați rapoarte de lucru. 

Software industrial CronoLogistik

Planificați și vizualizați în timp real toate operațiunile de livrare a mărfurilor.

Soft-ul vă ajută să vă stabiliți prioritățile, vă stochează datele într-o bază de date comună, afișează în timp real toate informațiile de livrare (la nivelul magaziilor), stadiul livrărilor și urmărește traseele mijloacelor de transport marfă. În plus, cu ajutorul acestei aplicații puteți descărca rapoarte de lucru (în format Excel).

Software utilizabil în:

  • centrele logistice
  • producători industriali
  • magazii de marfă
  • depozite

Principalele beneficii ale aplicației CronoLogistik

Eliminați erorile de livrare

Implicarea minimă a personalului în procesarea comenzilor de livrare duce la eliminarea greșelilor de natură umană cu împachetarea și livrarea.

Creșteți rata productivității 

Creșteți productivitatea prin planificarea dinamică a operațiunilor și monitorizarea acestora. Angajații vor identifica cu ușurință comenzile ale căror livrări/recepții trebuie efectuate.

Reduceți costurile asociate proceselor de livrare

Reduceți costurile asociate procesului de livrare/ recepție marfă pentru că nu vor mai exista diferențe între marfa comandată și cea recepționată, clienții nefiind nevoiți să se plangă de timpii prea lungi cu livrarea și, în consecință, nu vor renunța la serviciile companiei.

Rapoarte de lucru

Generați rapoarte de lucru ce permit eficientizarea operațională.

Monitorizare și planificare în timp real

Monitorizați mijloacele de transport marfă și timpii de încărcare/ descărcare pentru optimizarea modalităților de încarcare/ descărcare și transport. Aplicația permite planificarea și vizualizarea în timp real a operațiunilor de livrare/ recepție marfă.