Din dragoste pentru digitalizare – oferte pentru soluțiile dezvoltate de Quartz Matrix

Noi, cei de la Quartz Matrix, avem un mod mai special de a sărbători dragostea! În luna iubirii, nu îl vânăm pe Cupidon și nici nu încercăm să îi furăm săgețile, pentru că deja ne-am găsit dragostea eternă: digitalizarea. Totuși, dacă l-am prinde pe Cupidon, sigur am găsi câteva metode să-i digitalizăm activitatea și munca lui ar deveni mai eficientă, că parcă prea nu le nimerește uneori! Acum, că ne-am declarat iremediabil îndrăgostiți de digitalizare, avem și un scop: să împărtășim această pasiune cu fiecare afacere din România. De mai bine de un sfert de secol, dezvoltăm soluții și servicii dedicate companiilor din diverse domenii de business care au ca scop îmbunătățirea operațiunilor, maximizarea eficienței și productivității și scăderea costurilor.

Orice plan de digitalizare are un punct de pornire. Fie că un utilaj încetează să mai funcționeze o dată la câteva zile, angajații sunt dezorientați pentru că nu au primit informarea legată de noua organizare a modului de lucru sau factura de energie a depășit de mult încadrarea în bugetul de consum, la un moment dat vei spune stop problemelor și vei face pasul cel mare. Din dragoste pentru digitalizare, vrem să nu ajungi să rezolvi probleme, ci să le previi, așa că ți-am pregătit câteva oferte la soluțiile dezvoltate chiar de noi, în perioada 14-24 februarie, ca să ai un punct de start bine fundamentat. Desigur, lucrăm împreună până la final, așa că ne vom implica în fiecare pas, de la consultanță și până la instruirea utilizatorilor.

Alege soluția care se potrivește cu domeniul de activitate al companiei tale, dă click pe imagine și află mai multe despre soluție. Dacă ai nevoie de mai multe informații, nu ezita să ne contactezi! Îți răspundem cu dragoste și profesionalism la toate nelămuririle.

1. Digitalizare comunicare dintre companie și angajați – Prisma Matrix

Sistem Info-Point pentru informarea angajaților și preluarea cererilor acestora. Sistemul permite companiilor cu un număr mare de angajați sau cu angajați care nu au acces la PC și e-mail să asigure accesul la informații și documente de interes, cât și posibilitatea de a face diverse solicitări către departamentul de HR pentru emiterea de adeverințe și documente.

 

Ofertă în perioada 14-24 februarie: 2 puncte de afișare (licențe) incluse în prețul de achiziție al softului

2. Analize de marketing și vânzări în locații fizice – DigiTrafic

DigiTrafic este o aplicație software destinată monitorizării fluxului de persoane, a vânzărilor și a ratei de conversie din una sau mai multe locații. Rolul aplicației este de a vă oferi posibilitatea să luați decizii de business pe baza datelor privind performanța punctelor dvs. de vânzare. DigiTrafic are opțiuni precum: date în timp real, rapoarte personalizate și periodice, monitorizarea orelor de vârf și a cifrelor înregistrate, date despre eficiența campaniilor de marketing etc.

Ofertă în perioada 14-24 februarie:  5% discount la minimum 5 senzori achiziționați

3. Optimizare și management mentenanță utilaje – KMR

KMR este un sistem pentru optimizarea și managementul mentenanței destinat planificării și organizării fluxului de activități de mentenanță a utilajelor / echipamentelor dintr-o fabrică, companie sau clădire de birouri.

Ofertă în perioada 14-24 februarie:  500 euro reducere la achiziționarea softului, 200 euro reducere la implementare

4. Eficiență energetică operațională – Audit industrial & ENEF

ENEF este o aplicație integrată pentru telecitirea datelor de contorizare, urmărirea consumurilor în timp real, generarea rapoartelor tehnice, comerciale și manageriale și pentru fundamentarea precisă a previzionatelor de consum corelate cu nivelul și structura activităților.

Citiți aici ce zic clienții despre auditul industrial realizat cu personal certificat ANRE.

Ofertă ENEF în perioada 14-24 februarie:  Proiect tehnic gratuit pentru lucrările contractate
 
Ofertă Audit industrial în perioada 14-24 februarie:  10% reducere pentru auditurile contractate, cu termen de execuție de 180 de zile

5. Digitalizare monitorizare trasabilitate și control sterilizare

Instrumentarul reutilizabil din spitale și clinici trece printr-un proces riguros de decontaminare, dezinfecție și sterilizare, fiecare fază cu mai multe etape obligatorii. În fiecare etapă este implicat personal medical care supraveghează întreg procesul, dar și consumabile și dispozitive, conform procedurilor interne. Prin sistemul de monitorizare trasabilitate și control sterilizare se poate urmări întreg procesul pe fiecare fază, timpii de sterilizare, locația în timp real a instrumentarului, informații despre statusul sterilizării și persoanele implicate în proces.

Alege una dintre oferte în perioada 14-24 februarie:  

  • Pentru opțiunea cu serviciu cloud inclus – abonament cloud 3 luni gratuit
  • Suport tehnic gratuit în primele 3 luni, în limita a 10h/lună
  • O opțiune costomizabilă de raportare