Digitalizarea și automatizarea proceselor, principalele priorități ale organizațiilor pentru anul 2022

În cadrul unui eveniment dedicat tehnologiei VR organizat la Iași de compania Quartz Matrix și HP Inc., participanții au răspuns la o serie de întrebări legate de prioritățile organizațiilor pentru anul 2022, interesul de a investi în Realitate Virtuală în perioada următoare și principalele provocări care împiedică pentru moment adopția tehnologiei VR. Au fost prezenți reprezentanți cu putere decizională din următoarele domenii de activitate: învățământ superior, industrie, IT, sănătate și transporturi.

Legat de prioritățile pe care organizația pe o reprezintă le are pentru anul 2022, 31% din public a menționat digitalizarea proceselor și 29% automatizarea proceselor (RPA). Pentru 20% dintre participanți, optimizarea costurilor și a personalului reprezintă o zonă esențială pentru acest an, 14% acordă o mare atenție atragerii de fonduri și doar 6% se mai concentrează pe lucrul hibrid.

În ceea ce privește investițiile în tehnologii de Virtual Reality, 26% își doresc să facă astfel de dezvoltări în următorul an, 36% în următorii 2 ani și 38% în următorii 5 ani. Principalele bariere care împiedică o implementare mai rapidă sunt considerate în ordine: lipsa de fonduri, suportul tehnic, reticența companiei pentru tehnologii futuriste.

Evenimentul Realitatea Virtuală, tehnologie pentru prezent s-a concentrat în jurul obiectivelor următoare: definirea realității virtuale, testarea de echipamente VR, adoptarea acestora în diverse domenii de activitate și modalități de utilizare în prezent. Adrian Ionescu, Enterprise Account Manager la HP Inc., a prezentat echipamentele VR HP Reverb G2 ale căror funcționalități revoluționare au putut fi testate live în trei scenarii diferite. Dragoș Silion, AR/VR Technical Creator la ColorfulCoding, a exemplificat apoi cât de aproape sau departe (după caz) de maturitate sunt tehnologiile de realitate mixtă. Finalul evenimentului a consemnat o degustare de vinuri inedită, cu posibilitatea alegerii sortimentului de vin dintr-o cramă virtuală.

Pentru a avea acces la materialele prezentate în cadrul evenimentului, completați formularul de mai jos:

 
[ninja_form id=26]

Compania Quartz Matrix oferă soluții integrate pentru accelerarea transformării digitale, dezvoltate pe baza experienței de aproape 30 ani pe piața B2B din România, combinată cu cea a partenerilor și colaboratorilor săi.