Navigare rapida
Despre noiEvenimenteNoutatiEchipaImplicare CSRClub QMCariere

Intrebari si Raspunsuri

Ce inseamna SLA ?

SLA (Service Level Agreement) stabileste un cadru clar pentru furnizarea serviciilor, specificat in contractul de mentenanta. Prin colaborarea in baza SLA beneficiati de un nivel de servicii garantat pe toata perioada contractuala.


In cazul abonamentelor Quartz Matrix, SLA se refera la:

· Numarul de interventii corective

· Periodicitatea reviziilor (mentenanta preventiva)

· Timpul de raspuns garantat

· Timpul de rezolvare garantat

· Suportul tehnic remote garantat

· Suportul telefonic garantat

· Echipamente/piese de schimb incluse

· Locul de executie a reparatiilor

· Acoperirea serviciilor

· Criticitatea echipamentelor

Ce inseamna mentenanta preventiva?

Mentenanta preventiva este cumulul de activitati pe care personalul specializat le desfasoara cu scopul de a asigura functionarea echipamentelor / sistemelor in parametri normali cu minimizarea timpului de nefunctionare.

Mentenanta preventiva presupune evaluarea periodica echipamentelor / sistemelor pentru a detecta potentiale probleme si pentru a programa imediat interventiile necesare de prevenire a degradarii conditiilor de functionare.

Mentenanta preventiva reduce timpii de nefunctionare si defectiunilor neprevazute ale echipamentelor / sistemelor.

Cine poate realiza mentenanta preventiva?

Mentenanta preventiva este realizata de catre personal autorizat si certificat, pe baza recomandarilor de producator. In functie de mediul de lucru in care este folosit echipamentu/sistemul se recomanda o perioada optima pentru efectuarea mentenantei.

Ce beneficii obtin in urma mentenantei preventive

· Preintampinarea eventualelor defectiuni

· Asigurarea bunei functionari a echipamentelor si sistemelor aflate in contract

· Reducerea timpilor morti rezultati in urma defectarii echipamentelor si sistemelor

· Prelungirea duratei de viata si a perioadei de exploatare pentru echipamentele si sistemele aflate in contract

· Utilizarea optima si la capacitati maxime a echipamentelor si sistemelor

· Reducerea costurilor cu reparatiile / inlocuirea echipamentelor si sistemelor

Este mentenanta preventiva obligatorie?

Din punct de vedere economic, da, pentru evitarea nefunctionarii echipamentelor/sistemelor dumneavoastra si avind in vedere ca o piesa uzata poate fi schimbata la timp fara a afecta intregul echipament, costurile totale de intretinere fiind astfel mai mici.

Obligativitatea existentei unui contract si efectuarii mentenantelor este prevazuta pentru sistemele de securitate in Legea 333/2003 si hotararea de guvern HG 301/2012.

Obligativitatea existentei unui contract si efectuarii mentenantelor este prevazuta pentru sistemele de detectie incendiu si siguranta la foc in Legea i18 / 2009, i18 partea a 2-a /2002, Ordin 163 / 2007 si P118 /2013.

Ce inseamna o interventie corectiva

Interventia corectiva reprezinta actiunile realizate de tehnicieni sau ingineri pentru a repune in functiune sistemele sau echipamentele defecte. In functie de tipul echipamentului sau sistemului, de criticitatea defectului, interventiile corective pot fi realizate la sediul clientului sau la sediul Quartz Matrix.

Cine poate efectua o interventie corectiva?

Interventia corectiva reprezinta actiunile realizate de tehnicieni sau ingineri pentru a repune in functiune sistemele sau echipamentele defecte. In functie de tipul echipamentului sau sistemului, de criticitatea defectului, interventiile corective pot fi realizate la sediul clientului sau la sediul Quartz Matrix.

Ce inseamna timp de raspuns?

Timpul de raspuns reprezinta termenul limita in care este constatat defectul de catre tehnicienii si inginerii din echipele de service.

Ce inseamna timp de rezolvare?

Timpul de rezolvare reprezinta termenul limita in tehnicienii si inginerii din echipele de service inlatureaza defectul si repun in functiune echipamentul / sistemul defect.

Pot beneficia de serviciile Quartz Matrix oriunde in tara?

Indiferent unde va desfasurati activitatea, Quartz Matrix va ofera servicii de mentenanta si reparatii pe intreg teritoriul Romaniei, prin echipele proprii cu 2 puncte de prezenta (Suceava si Iasi) si prin reteaua de parteneri nationali.

Cum pot solicita o oferta?

​ Pentru a solicita o oferta, puteti completa formularul disponibil aici sau ne puteti contacta direct la numerele de telefon sau adresa de e-mail dispecerat service. Operatorii nostri vor prelua solicitarea dumneavoastra si o vor trata in cel mai scurt timp posibil.

Pentru ce perioada pot sa inchei un abonament?

Un abonament poate fi incheiat pentru o perioada de minim 1 an.



De 20 de ani Quartz Matrix dezvolta si furnizeaza o gama larga de servicii si solutii de inginerie ce inglobeaza tehnologie informatica, comunicatii, culegere si procesare de date si aplicatii software personalizate pe nevoile clientilor.

 

Quartz Matrix este o companie care dezvolta permanent solutii inovative. In centrul de cercetare Quartz Matrix dezvoltam proiecte noi pentru beneficiarii companiei, pornind de la cerintele identificate in piata.


Suntem certificati si respectam sistemul integrat de management al calitatii, mediului, sigurantei si sanatatii in munca precum si sistemul de management al securitatii informatiilor.







Gasesti aici tehnologia pe care ti-o doresti!

Contact

Despre Quartz Matrix

"Misiunea noastra declarata este sa dezvoltam

permanent servicii de inalta calitate si sa oferim

solutii complete si novatoare, bazate pe cele mai noi

tehnologii, pentru ca toti clientii nostri sa-si atinga

intotdeauna obiectivele".

(Mihai Suchar , Director General)

Pentru informatii generale Quartz Matrix

     B-dul Carol I, nr. 5, Iasi, 700506

    Fix:      +(40)232-217.248

    Fax:     +(40)232-217.262

        Mobil: +(40)726-767.890

      e-mail: office@quartzmatrix.ro

Copyright © Quartz Matrix | All rights reserved
Legislatie Deseuri EEE | Declaratia privind confidentialitatea datelor
Quartz Matrix - Facebook Quartz Matrix - Twitter Quartz Matrix - LinkedIN Quartz Matrix - Google+
Sus